Supervizor zákaznického centra
Baví vás vedení lidí? Zajímáte se o technologie a metody neustálého zlepšování?
Do našeho rostoucího týmu ve společnosti Copeland v Mikulově hledáme Supervizora/ku zákaznického centra.
Na této pozici budete zodpovědní za každodenní provoz zákaznického centra, a vedení týmu techniků. Vaší starostí bude zajištění nejvyšších standardů služeb, kvality a bezpečnosti. Jedná se o skvělou příležitost stát se součástí mezinárodní organizace, jejíž hlavními hodnotami jsou inovace, týmová spolupráce a spokojenost zákazníků.
Hlavní povinnosti:
- Vést a podporovat tým techniků, povzbuzovat spolupráci a vytvářet vysoce výkonné pracovní prostředí.
- Zabezpečovat dodržování zásad ochrany zdraví, bezpečnosti a životního prostředí.
- Koordinovat školení pro nové zaměstnance a vyhodnocovat potřeby pro rozvojová školení.
- Sledovat ukazatele výkonnosti (KPI) a implementovat akční plány.
- Dohlížet na údržbu vybavení a zařízení a zajišťovat její efektivitu.
- Úzce spolupracovat s týmem zákaznické péče při řešení problémů s produkty a řízení vyšetřování stížností.
- Zajišťování neustálého zlepšování pro zvýšení kvality služeb a spokojenosti zákazníků.
- Podporovat připravenost na audity a dbát na dodržování interních postupů.
Ideální kandidát/kandidátka:
- Vzdělání technického směru (středoškolské nebo VOŠ) s 3–5 lety zkušeností ve výrobním nebo technickém prostředí.
- Dobrá znalost mechaniky a strukturovaný přístup k řešení problémů.
- Schopnost plynule komunikovat v angličtině a v češtině.
- Vynikající komunikační, týmové a organizační dovednosti.
- Výhodou: bakalářský titul v oboru strojírenství nebo jiném příbuzném technickém oboru; zkušenosti s prací v nadnárodní organizaci; znalost nástrojů pro efektivní vedení týmu a znalost systémů pro sledování výkonnosti.